Компанията е подготвила оферти за над 350 000 продукта на склад

След няколко месеца, през които онлайн търговията преживява ускорена еволюция, интересът към Черния петък е много голям, като 96% от българите са запознати с търговската кампания, а 72% от тях възнамеряват да направят покупка тази годинапроучване на Kantar*. То също така разкрива, че 73,7% от потенциалните клиенти* ще предпочетат да пазаруват онлайн – това е три пъти повече от предпочитащите физически магазини и увеличение с над 10% спрямо миналата година. Данните също така показват, че eMAG е водещата платформа сред дестинациите за електронна търговия по време на кампанията – споменавана като предпочитано място, за което първо се сещат, от 26,1% от анкетираните, възнамеряващи да направят своите покупки онлайн.

Тази година Black Friday на eMAG ще бъде на 20 ноември, с подготвени над 350 000 продукта на склад в различни категории и допълнителни 185 000 оферти от 1000 Marketplace партньори на платформата.

eMAG.bg организира своя Black Friday в България за осма поредна година, започвайки подготовката преди повече от 6 месеца, за да може да предостави стотици хиляди избрани оферти на склад и да отговори на доверието на потребителите. „Работим интензивно с нашите доставчици, партньори и с куриерските компании и направихме допълнителни инвестиции в цялата логистична верига, за да сме готови за 20 ноември” – каза Андрей Попеску, директор на eMAG България.

Подготовката за събитието

За да осигурят много добро сърфиране и търсене в приложението и сайта, eMAG са направили сериозни инвестиции в сървъри, облачни и хостинг услуги и развойна дейност. Тази година за клиентите на техния Black Friday ще бъдат на разположение над 2000 места за доставка в цялата страна (куриерски офиси, клоновете на Български пощи), както и новият шоурум на компанията в София, открит през септември тази година. Куриерските компании и Български пощи също са инвестирали в подготовката за събитието и поръчките трябва да бъдат доставени до 1 декември.

За да се възползват пълноценно от едно от най-големите събития за пазаруване през годината, клиентите на eMAG имат на разположение различни опции за плащане, като онлайн методът остава един от най-безопасните. В деня на кампанията клиентите също така ще могат да плащат онлайн и с възможност за разсрочване на до 12 вноски без допълнително оскъпяване. Освен това, ако платят онлайн с доставка до любимия си пощенски или куриерски офис, ще участват в томбола с награди високотехнологични продукти и ваучери на стойност 99 лева.

Тази година офертите на eMAG за Black Friday ще включват над 350 000 продукта на склад

 

Специални оферти

Както обикновено, Black Friday на eMAG ще включва и голямо разнообразие от специални предложения, които се предлагат ексклузивно за кампанията от Marketplace партньори на платформата. Тази година те са повече от два пъти от предишната с основно увеличение в категориите здраве и красота и злато и бижута. На платформата дебютират специални оферти за изкуство, телекомуникационни и застрахователни услуги.

За удобно потребителско изживяване и бързо поръчване на Black Friday, 20 ноември, eMAG препоръчва на клиентите:

  •  • Да инсталират мобилното приложение на eMAG и да активират известията, за да разберат кога започва Black Friday;
  •  • Да запазят любимото си място за доставка, за да могат бързо и удобно да вземат поръчките си;
  •  • Да запазят своята карта в акаунта си, за да правят поръчки сигурно и бързо;
  •  • Да си подготвят списък с любими продукти.

Новите клиенти на платформата могат лесно да регистрират акаунт и да се възползват от предложенията за Black Friday, като следват интерактивното ръководство, достъпно за всички в приложението на eMAG или на emag.bg.

* Националното представително проучване е проведено по поръчка на eMAG сред 1027 респонденти на възраст между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в периода 22 октомври – 4 ноември 2020 г.