Коментар на комуникационния експерт Пепи Димитрова и PR експерта Георги Малчев

Как трябва да се рекламират българските курорти – темата коментираха комуникационният експерт Пепи Димитрова и PR експертът Георги Малчев в студиото на „Събуди се”.

Гърция отваря за туристи, нови условия за влизане в страната

„Най-печелившата стратегия е да успеем да разкажем България с любов така, както го правят другите страни. Това сякаш е най-големият ни дефицит”, каза Пепи Димитрова.

„Когато започнем да рекламираме България, вече 25 години влизаме в една схема историческо наследство, крепости, кукери и т.н., а в крайна сметка в съвременния свят всичко, което е необходимо, е някой да разкаже с любов за позитивите. А те са много”, допълни още тя.

Франция разхлабва мерките, очаква туристи през юни

„Със сигурност историите, и то историите в момента, са тези, които хората биха търсили. Самите ние, отивайки някъде, търсим нова информация. Тази актуалност е важна”, посочи Георги Малчев.

Целия разговор гледайте във видеото.