За категоричния успех на праймтайма на Нова, освен хитовите продукции като VIP Brother, X Factor и „Фермер търси жена”, допринася и най-новият проект за българския телевизионен пазар „София – Ден и Нощ”

Вече 31 поредни седмици Нова запазва лидерството си на най-гледан ТВ канал. По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nilsen Admospherе Нова привлича 22,6% от зрителите в активна възраст (18-49), докато втората в класацията медия, bTV, привлича 19,5% от зрителите. 

Инвестициите в програмно съдържание и изключително богатата палитра от шоупрограми, които Нова предложи през есенния сезон, прикова вниманието на българските зрители към ефира на медията в най-гледаното време – телевизионния праймтайм. Доказателство за постоянно нарастващия интерес е ръстът от 13%, който Нова отчита за периода 1 септември - 11 октомври 2015 в този пояс (19:00-23:59) сред активното население в страната (18-49), спрямо същия период на миналата година. В същото време втората медия отчита спад с над 5%, за същия период и целева група. Дистанцията между Нова и втората медия се увеличава, като при определени зрителски групи достига до над 10 пункта.

За категоричния успех на праймтайма на Нова, освен хитовите продукции като VIP Brother, X Factor и „Фермер търси жена”, допринася и най-новият проект за българския телевизионен пазар „София – Ден и Нощ”. Първият риалити сериал, който Нова пусна в края на септември, е предпочетен от близо една трета повече зрители при най-желаните целеви групи (18-49 и 18-34), в сравнение с предаванията по същото време на втората телевизия bTV.