През 2023 година инициативата ще отпразнува успехите на общността

На 1 юни стартира десетото юбилейно издание на ПРОМЯНАТА - най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с Фондация Reach for Change България. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на 134 организации да подобрят начина на живот и развитие на повече от 360 000 деца и младежи в цялата страна. През 2023 г. инициативата ще отпразнува успехите на общността и ще подчертае значението на социалното предприемачество за разрешаването на належащи социални въпроси, свързани с по-добрия живот на децата и младежите в България. Тазгодишното издание ще предложи задълбочена и интензивна подкрепа на социални предприемачи за увеличаване на социалния ефект от дейността им.

„За мен е голяма чест да бъда лице на ПРОМЯНАТА 10 години – без значение дали даваме финансова грамотност или помагаме на малките деца да учат математика. Всеки един проект си струва и всеки един ден на тези предприемачи означава една стъпка напред за едно дете“, сподели посланикът на кампанията и водеща на Новините на NOVA Ани Салич на специално събитие, което събра на едно място общността на ПРОМЯНАТА.

Част от юбилейното издание ще станат социални предприемачи, които са били селектирани в Акселератора и/или в Инкубатора на ПРОМЯНАТА в предишните издания на конкурса. Те могат да кандидатстват, като попълнят онлайн формуляр от 1 юни до 19 юни на www.nova.bg/promyanata.

„В юбилейното издание ще участват единствено проекти, които са били част от ПРОМЯНАТА. Ще видим тяхното развитие, техните нови идеи, които ще сме щастливи да реализираме заедно. Подкрепата на социалните предприемачи в България е нашият ангажимент към общото ни бъдеще и заедно с фондация Reach for Change, работихме сериозно през всички тези години, за да дадем добра основа, солидни знания и финансова подкрепа на предприемачите, за които децата и младежите в България са кауза“, коментира главният оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп Красимира Василева Хаджийска.

Шест организации ще влязат в специално разработената за юбилейното издание “Програма за растеж” на ПРОМЯНАТА 2023. Тя включва консултации и обучения, необходими за осъществяването на дейността им. Големият победител ще получи безвъзмездно финансиране в размер на 50 000 лв., а другите двама финалисти ще получат рекламен пакет на стойност 30 000 лв. в каналите на Нова Броудкастинг Груп, както и подкрепа в изготвянето на концепция на рекламните форми.

“Нова Броудкастинг Груп и Reach for Change са двигателят на социалното предприемачество България. Тази промяна е изключително важна за децата. Това, което правят всички тези социални предприемачи, е да им подават ръка, за да успеят; да ги подпомагат в ученето и да инвестират в тях. Ние сме заедно, за да помогнем за по-доброто бъдеще на децата и младежите в България“, заяви Йована Лукич, CSR директор на United Group.

„Никога не съм си представяла, че цели 10 години ще можем да създаваме такова трайно социално влияние. Това, което различава ПРОМЯНАТА като проект е, че се фокусира върху хората, които не стоят безучастни, когато видят проблем в обществото“, допълва София Брейтхолц, изпълнителен директор на Reach for Change.

За ПРОМЯНАТА

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата и младежите в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-добро и сигурно бъдеще. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА е подкрепила 134 социални предприемачи и е помогна на повече 360 000 деца и младежи. Всяка година Нова Броудкастинг Груп инвестира над 190 000 лв. в името на положителната промяна за децата на България. За приноса си в развитието на благотворителността и иновативния си подход, ПРОМЯНАТА е отличена с 16 престижни награди.

Редактор: Райна Аврамова