Big Brother превзе и социалните мрежи
Стартът на най-очакваното риалити в ефира Big Brother превзе българския ефир. Резултатите показват, че риалити форматът е предизвикал огромен зрителски интерес и е бил гледан от половината от всички зрители в активна възраст (18-59 г). Според официалните пийпълметрични данни, аудиторният дял сред зрителите в тази възрастова група е бил средно 49,2%.
Култовият риалити формат събира и близо 4 пъти повече зрители в активна възраст, спрямо втората телевизия в класацията.
Big Brother превзе и дигиталното пространство. Само в първия ден от старта на риалитито, видео съдържанието е регистрирало над 4 милиона и 800 хиляди гледания в профилите на предаването във Facebook, TikTok и Instagram. С постовете представящи участниците има над 380 хиляди интеракции във Facebook.
Новият сезон на Big Brother даде заявка за иновативност още от стартовия епизод. Зрителите избраха един от съквартирантите с онлайн гласуване - младия бизнесмен Георги Трифонов. За първи път публиката ще има и свой човек в къщата. Това е барманът Петър, който влиза в ролята на Енигма. Гласуване в NOVA PLAY ще определи ходовете му, които ще влияят на всички участници.
Популярното шоу продължава и тази вечер с първи дейли епизод. След като вчера Петър реши, че ще лиши всички от багажа им, днес те ще разберат каква е съдбата на вещите им. В Къщата ще има и първи пререкания между двама от най-ярките образи във формата.
Приключението Big Brother продължава тази вечер от 22:00 ч. по NOVA.
Всичко за Big Brother може да откриете в сайта nova.bg, както и в официалните Facebook страница, Instagram профил и TikTok профил на предаването.
Редактор: Боряна Димитрова