По време на предишните летни игри, почти нямаше социални медии, коментират анализатори.
Международният олимпийски комитет ще плува в непознати води следващата седмица, когато хиляди членове на социалните мрежи ще коментират и реагират на всичко около Олимпиадата в Лондон. Разрастването на Фейсбук и Туитър дава неочаквани възможности, но по време на предишните летни игри, почти нямаше социални медии, коментират анализатори.
Шефът на пресцентъра на Международния олимпийски комитет открито признава, че не знае какво да очаква в Лондон след бума на социалните мрежи. В момента 900 млн. души използват Фейсбук. За сравнение, преди четири години, по време на Олимпиадата в Пекин те са били едва 100 млн.
На зрителите по стадионите ще бъде разрешено да снимат състезанията с мобилните си телефони. Те обаче няма да имат право да качват видеото във Фейсбук, изненадващо обяви компанията. Международният Олимпийски комитет се надява, че социалните мрежи ще привлекат по-младата аудитория, която не прекарва дълго време пред телевизора.
Проблем обаче се оказва, че част от участниците в Олимпиадата пишат активно в социалните мрежи. Състезател в дисциплината 400 метра с препятствия отбелязал в Туитър, че групата се загубила и се лутала по пътищата четири часа, затова той нямал добро впечатление от Лондон.
Традиционните медии, сред които вестници, телевизии и радио веднага публикуваха информацията, че шофьорът на автобуса се е заблудил и затова не е виновна лоша организация или транспортната система на британската столица.