Идеята идва от Съединените щати, но в последните години набира популярност и у нас

 

"Черен петък" - денят на разпродажбите и големите намаления. Идеята идва от Съединените щати, но в последните години набира популярност и у нас.

 

Сблъсъци пред столичните магазини обаче все още няма. Посетителите може да намерят между 20 и 60% по-ниски цени в някои от тях. Освен ентусиазъм от Комисията за защита на потребителите препоръчват да сме предпазливи – да гледаме дали на етикетите е написана освен новата, така и старата цена, и дали търговците ще удържат на думата си да задържат намаленията до края на деня.

 

Търговците очакват най-активните клиенти след края на работния ден, но все пак „Черния петък” у нас не е като по филмите. Какво казаха посетителите на един от най-големите търговски центрове у нас за пазарната треска – гледайте във видеото!