Това стана ясно от публична покана на сайта на Агенцията за обществените поръчки

 

Столичната община е отделила 30 000 лева на година за медийни изяви. Това стана ясно от публична покана на сайта на Агенцията за обществените поръчки. 

 

Парите са на данъкоплатците, а общината иска да ги даде на избрана медия, която да отразява всяка изява на управата - от кмета Фандъкова, през главния архитект, до общинския съвет. 

 

Медията трябва да е в денонощна готовност за реакция. 

 

Екип на Нова попита общината дали е редно да си плащат за отразяване? 

 

„Като институция ние сме задължени да информираме хората и то максимално бързо. Затова имате информационен сайт и българска телеграфна агенция. Точно така”, заяви Цвети Маринова, завеждащ отдел „Връзки с обществеността” в Столичната община.

 

Прави впечатление, че договорът се сключва в година на местни избори.

 

„Това да се вдигне шум по тази обществена поръчка са именно изборите. Но и миналата година имаше такава”, допълни Маринова.

 

В крайна сметка заради медийния натиск общината се отказва от платеното си медийно отразяване

 

Повече гледайте във видеото!