Медията отчита сериозен ръст в дела на зрителите си

 

Най-гледаната телевизия за 2015 година – Нова, запазва лидерската позиция и през първите два месеца от 2016, като същевременно отчита изключително висок ръст в дела на зрителите си за февруари. Отчетеният ръст е от над 31% спрямо февруари 2015 (18-49 години), докато втората медия бележи спад от 2% за този период. Още по-голям е ръстът на Нова сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34 години), където каналът нараства с близо 40%.

 

На групово ниво - Нова Броудкастинг Груп и представляваните от нея канали, също увеличава дела от зрителите си и през февруари отбелязва 13% ръст. Увеличава се и дистанцията спрямо втората медийна група, която от 4.8 пункта през февруари 2015 достига до 10.5 пункта през февруари 2016.

 

7 от 10-те от най-гледани предавания* през февруари са на Нова, като Новините на Нова категорично запазват лидерството си и през първите два месеца на 2016 г.

 

Успешно стартира и първият ден от месец март, където предаванията на Нова между 20:00 и 23:59 ч. привлякоха с над 40% повече зрители от градското население, спрямо втората медия. Или Нова е по-гледана в часовия пояс, в който втората медия лансира един от залозите си за пролетния сезон. 

 

* класацията на топ 10 програми изключва игрални филми и програми с единични издания; Целева група: всички 18-49 г.

 

Успешно стартира и първият ден от месец март, където предаванията на Нова между 20:00 и 23:59 ч. привлякоха с над 40% повече зрители от градското население, спрямо втората медия. Или Нова е по-гледана в часовия пояс, в който втората медия лансира един от залозите си за пролетния сезон.

 

Групи канали:

Нова Броудкастинг Груп и представлявани канали:  Nova, Diema, Diema Family, Kino Nova, Nova Sport, FOX, FoxCrime, FoxLife, National Geographic, 24 Kitchen, Discovery Channel, AXN, TLC, Disney Channel, City TV, ID Xtra(2016) 
БТВ Груп и представлявани канали: bTV, bTV Action, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady, RING, Fiesta TV, Cartoon Network, Nickelodeon(2016)