Главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп пред CEE TV

Дългосрочната визия, амбициозните инвестиционни планове и стремежът да осигуряваме устойчива стойност за акционерите са ДНК-то на успеха ни – това заяви Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп, в интервю за CEE TV. „Другият елемент на успеха ни се корени в предприемаческия дух, голямата ни независимост и способността ни да действаме много бързо във всичко, което правим”, подчерта Дидие Щосел.

 

„Нова Броудкастинг Груп е номер едно на медийния пазар в България. През тази година ще сме водещата медийна група и по оборот”, отбеляза главният изпълнителен директор. В интервюто той посочи също, че пазарният дял нараства във всеки сегмент, като приходите през третото тримесечие на 2015 г. нараснаха с 33%, а през четвъртото – със 17%.

 

Медийната група отчита като изключително успешни изминалата 2015 година и есенния сезон. „Това със сигурност бе най-успешният ни сезон и като цяло годината беше много добра – постигнахме страхотни резултати в ключови области. Знаете, че още през есента на 2014 г. отнехме лидерството на bTV и запазихме челната си позиция през цялата 2015 г., когато Нова бе най-гледаният телевизионен канал в България сред аудиторията в активна възраст”, обясни Щосел. Също така през 2015 г. Нова бе категоричният избор на зрителите за новини и публицистични предавания.

 

Главният изпълнителен директор подчерта още, че водещ акцент в пролетната програма на Нова е стартът на новия български сериал „Откраднат живот”. През пролетния сезон медията ще предложи на зрителите богато съдържание с няколко нови международни формата, както и с нови сезони на познати и обичани предавания. Дидие Щосел разказа подробности и за пакета Diema Extra, който предлага на феновете три спортни канала със страхотно съдържание – мачове от българската А група, Английската висша лига, НБА, Формула 1 и др.

 

Представяйки проектите от дигиталния бизнес на медийната група, Дидие Щосел открои важността на 7talents – първата компания за продуциране и дистрибуция на онлайн видео в България. „Дигиталният ни портфейл расте със зашеметяващи темпове – достигаме до над 80% от интернет потребителите в България. Чрез портфейла ни от сайтове и мултимедийни платформи рекламодателите могат да достигнат до 1 млн. реални потребители само за 24 часа. Никоя друга местна дигитална компания не може да предложи това”, подчерта Щосел. Навлизането в нови онлайн пазари е част от дългосрочната стратегия за растеж и диверсифициране на онлайн бизнеса ни, обобщи той.

 

*Цялото интервю с Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп, четете в www.ceetv.net. Сайтът е достъпен на абонаментен принцип.