Тазгодишната кампания е на път да се превърне в една от най-успешните

С благотворителния концерт-спектакъл, който NOVA излъчи на живо в коледната вечер, събраната сума в "Българската Коледа" до момента надмина рекордните 2 милиона лева. Тазгодишната кампания е на път да се превърне в една от най-успешните. Преобразената в цветна детска стая сцена на Народния театър "Иван Вазов" събра няколко поколения български изпълнители, журналисти, артисти и спортисти и техните семейства в желанието им да помогнат. По време на концерта, посветен на благотворителната инициатива на Президента на Република България, дарените средства значително се увеличиха благодарение на зрителите, включили се в кампанията с дарения, SMS-и или гласови обаждания на номер 1117.   
 

Темата на тазгодишното 14-о издание на "Българската Коледа" е "В подкрепа на децата с тежки хронични заболявания". При тях те протичат за дълъг период от време, а често и през целия живот. Характерното за тежките хронични заболявания е, че болните се нуждаят от постоянни медицински грижи и съвременно лечение, което обикновено е много скъпо и непосилно за семействата им. За всички години събраните над 30 милиона лева в подкрепа на "Българската Коледа" са помогнали на повече от 3 500 деца, като е дарена и съвременна високотехнологична апаратура на 229  детски клиники в цялата страна.

Още снимки от събитието вижте ТУК

По темата

Към момента над 700 000 лева са събраните средства чрез кратки съобщения на номер 1117 и чрез гласови обаждания от началото на кампанията, която бе обявена от президента Росен Плевнелиев в края на ноември 2016. Оттогава досега в дарителската банкова сметка на инициативата са постъпили повече от 1 400 000 лева. Набирането на дарения в рамките на кампанията продължава, като и тази година хиляди деца и техните семейства отново разчитат на добрината и съпричастността всички българи.

Като основен медиен партньор на "Българската Коледа" и съорганизатор на големия благотворителен концерт, чрез излъчването му, както и чрез създаването и излъчването на десетки репортажи, посветени на болните деца и техните семейства, NOVA допринася за това информацията за благотворителната кампания да достигне до повече хора и да им даде възможност да помогнат на нуждаещите се.

Партньорството с най-голямата благотворителна инициатива на Президента на Република България "Българската Коледа" е част от социално отговорната политика на Нова Броудкастинг Груп. Известна със социалната си ангажираност, компанията се стреми да подкрепя значими социални проекти, да дава широк отзвук на сериозни за обществото проблеми с цел намиране на тяхното устойчиво решение и да налага нови за българския пазар модели и тенденции в корпоративната социална отговорност. 

Всяка година от кампанията зависи доколко светла ще е Коледата в дома на Филип, който страда от редкия Синдром на Силвър Ръсел. Подробности гледайте в репортажа от NOVA. 

Ако сте пропуснали концерта, можете да го гледате в NOVA PLAY