Гласувайте за своя фаворит сред новите шест филма на сайта на кампанията https://greatmonday.bg/

Вълнуващи приключения, игри на живот и смърт, обирджийски схеми и тайни мисии предстоят в шестата седмица на шести сезон на "Великият понеделник" по KINO NOVA

Първият филм, който феновете могат да изберат за свой фаворит е "Карибски пирати: В непознати води". В него неповторимият Джони Деп повежда екипажа си към нови забавни и вълнуващи приключения. При неочаквана среща Джак се сблъсква с дама от миналото му – Анджелика (Пенелопе Круз). Тя го убеждава да тръгне с нея, за да открият истинския Извор на младостта. Въпреки че я познава от много години, Джак няма да е сигурен какви са истинските й намерения... 

В още едно от предложенията за седмицата ще видим култовия актьор Джони Деп. Този път в ролята на най-опасния американски престъпник в криминалния трилър "Обществени врагове".  Филмът на режисьора Майкъл Ман проследява историята на прочутия банков обирджия от 30-те години на 20 век - Джон Дилинджър. Директорът на ФБР Едгар Хувър обявява гангстера и бандата му за "Обществени врагове номер 1", като сформира специален екип за залавянето им. Преследван неуморно от топ агента Мелвин Първис (Крисчън Бейл), Дилинджър е въвлечен в ескалираща напрежението игра на котка и мишка, чиято кулминация е експлозивен сблъсък.

Дженифър Лорънс пък ще се превъплъти в огненото момиче Катнис Евърдийн, за да разпали искрата на промяната в приключенската екшън-фантастика "Игрите на глада". Всяка година в утопичната държава Панем се провеждат Игрите на глада и всеки от 12-те ѝ окръга излъчва едно момче и едно момиче на възраст между 12 и 18 години. Те трябва да се състезават, докато остане само един оцелял. Изправена срещу отлично тренирани трибути, готвили се за игрите през целия си живот, 16-годишната Катнис Евърдийн става участничка в 74-те Игри на глада, за да спаси сестра си от принудата да се състезава.

Джордж Клуни се въплъщава в ролята на професионален банков обирджия с повече чар, отколкото здрав разум в четвъртото предложение от шестата седмица на кампанията "Великият понеделник" - "Извън контрол". Дженифър Лопес пък влиза в ролята на стриктна федерална полицейска инспекторка, неочаквано оказала се крайна романтичка. Героите във филма на режисьора Стивън Содерберг придават нов смисъл на твърдението "противоположностите се привличат". 

Петата лента, за която киноманите могат да дадат своя глас е приключенската фантастика "Пауър Рейнджърс". В него група ученици намират стар извънземен кораб, от който по-късно придобиват супер сили. Обединени от идеята да извършват добро, започват да наричат себе си "Power Rangers". Но стар враг е обсебен от идеята да им попречи…

Последното предложение за седмицата ще бъде за звездата Даниел Крейг, който се превръща в британския супер агент Джеймс Бонд в екшън-трилъра "Казино "Роял". Компания на Крейг правят също Джуди Денч в ролята на Ем и Мадс Микелсън. Въоръжен с "разрешително за убиване", тайният агент Джеймс Бонд е изпратен на мисия като 007 в "Казино Роял" - Монтенегро. Там Бонд в игра на покер ще се изправи пред безмилостния Ле Шифр – коравосърдечен финансист, който цели да възстанови мръсните пари на своите клиенти. 

Феновете на качественото кино могат да изберат своя фаворит от изброените ленти на сайта на "Великият понеделник", а филмът, събрал най-много гласове, ще бъде излъчен следващия понеделник, 6 август , в 21.00 ч. по KINO NOVA. Всяка седмица двама от всички гласували ще получават страхотен брандиран подарък. На финала на емблематичната за  KINO NOVA кампания, в която властва зрителят, също има изненади. За да бъде всичко 6, големите награди също ще са 6 – всички, които са гласували всяка седмица в продължение на "Великият понеделник", имат шанс да спечелят специален, брандиран и персонализиран режисьорски стол.

Следете "Великият понеделник" в ефира на по KINO NOVA.

"Великият понеделник" дава възможност на феновете да избират заглавието, което да гледат всеки понеделник от 21.00 ч. по KINO NOVA. През лятото на 2013 г. властта за първи път бе дадена в ръцете на зрителите, а първият сезон на кампанията бе отличен с бронзова награда Effie в категорията "Медийна реклама".