Коментар от PR експерта Пепи Димитрова

„Ако искаме да задържим вниманието и гражданите да бъдат информирани, трябва да променим по някакъв начин потока на информация и да не е 100% концентриран около това, което ни причинява COVID-19”. Този съвет даде в предаването „Плюс-минус. Коментарът след новините” PR-експертът Пепи Димитрова. „Човек си пуска телевизора и вижда щаба и остава с впечатление, че всички си стоят вкъщи на дивана и следят брифингите от сутрин до вечер. Това не е така”, коментира експертката.

Според нея е добре, че броят на брифингите беше намален, но коментира, че не е трябвало да оставят сутрешния, за да не започва денят на хората с броя на смъртните случаи.

„Колкото и да се опитваме да го избегнем, това влияе на начина, по който ще премине денят ни”, коментира Димитрова. А още по-големият проблем бил, че след брифинга темата остава същата.

„Бурята ще отмине и ще продължим да живеем в нова нормалност”, коментира още PR експертката.

Помолена за коментар за начина, по който от Щаба, както и първите мъже в държавата поднасят новините и коментират случващото се около коронавируса, Пепи Димитрова заяви, че не е важно само какви са думите, а и кой ти ги казва.

„Всеки е с неговата роля, в неговия образ и говори с личната си достоверност. Аз вярвам на всеки един от тези хора, това е тяхното разбиране за нещата”, обясни експертката.

Ген. Мутафчийски е възприел още в началото своя образ, смята Димитрова.

„Умее да се шегува, но по един дълбоко сантиментален начин се опитва да ни накара да бъдем отговорни. Стилът и на президента, и на премиера познаваме отдавна, те с нищо не са го променили в тази ситуация”, коментира Димитрова.  

Повече гледайте във видеото

ВСИЧКО ЗА КОРОНАВИРУСА У НАС И ПО СВЕТА ЧЕТЕТЕ ТУК

Светът е изправен пред изпитанието COVID-19. Само заедно можем да се справим с него. Борбата с вируса е отговорност на всеки от нас. Бъдете дисциплинирани и спазвайте препоръките на експертите. Погрижете се за себе си, за близките си и за околните.

Останете си вкъщи – пазете човешкия живот!

НОВА БРОУДКАСТИНГ ГРУП