Осмият сезон на предаването e категоричен лидер в телевизионния ефир тази пролет

С феноменален завършек и рекордни резултати приключи осмият сезон на любимото шоу за преобразявания „Като две капки вода“. Впечатляващи изпълнения, специални награди, звездни гости и изключително оспорвана надпревара бяха само част от изненадите на грандиозния спектакъл, който NOVA и екипът на шоуто подариха на зрителите в понеделник вечер. Според данните, отчетени от пийпълметричните системи[1], с които медията работи, това е финалът с най-високи резултати от старта на предаването преди осем години. Любимото шоу с последните превъплъщения на звездите достигна до над 2,5 милиона зрители (Всички 4+). Кулминацията на „Като две капки вода“ бе предпочетена от 52% от аудиторията в активна възраст (18-49 г.), което е близо 4 пъти по-висок резултат спрямо гледаемостта на втората телевизия в същия часови интервал. В най-решаващите последни минути близо 60% от тази аудитория е проследила дългоочакваното обявяване на тазгодишния победител.

Абсолютен прецедент в историята на предаването създадоха въведените противоепидемични мерки в страната, оставяйки неговия осми сезон без публика в студиото. Въпреки това, екипът на NOVA и на „Като две капки вода“, намериха начин да направят съпричастни стотици български семейства към емоцията на шоуто с преки включвания от домовете им. В условията на необичайните обстоятелства, свързани с извънредното положение, „Като две капки вода“ оглави класацията на най-предпочитана програма сред зрителите в активна възраст и тази пролет. Средният аудиторен дял на всички тринайсет епизода от осмото издание сред зрителите в активна възраст е 45,6%. Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България сочат още, че предаванията през осми сезон са средно с над 2,4 пъти по-голям аудиторен дял от дела на bTV по същото време сред зрителите в активна възраст.

Освен в телевизионния ефир, шоуто „Като две капки вода“ се следи с висок интерес и в онлайн пространството. Според данните на Google Analytics, само за периода на осмия сезон на предаването, в онлайн платформите на „Нова Броудкастинг Груп" са осъществени над  2,4 милиона видеогледания.

[1] Източник на данни: Nielsen Admosphere Bulgaria и GARB Audience Measurement Bulgaria