Шоуто „Като две капки вода“, както и българските сериали „Откраднат живот: Финалът“ и „Братя“ стартираха с отлични резултати

С голяма преднина стартираха три от най-популярните продукции в телевизионния ефир – шоуто за преобразявания „Като две капки вода“, българските сериали „Откраднат живот: Финалът“ и „Братя“. Според регистрираните резултати сред аудиторията в активна възраст, NOVA затвърждава позицията си на предпочитаната от зрителите телевизия.  

Над 2,4 милиона българи са гледали част от излъчения в понеделник първи епизод на едно от най-успешните предавания в българския телевизионен ефир - „Като две капки вода All Stars“. Сред аудиторията в активна възраст (18-49 г.) предаването привлича над 41% от всички, които изобщо са гледали телевизия по това време, а преднината на NOVA спрямо втората телевизия в класацията е над два пъти.

Във вторник, в ефира на NOVA се завърнаха две любими български продукции – сериалите „Откраднат живот: Финалът“ и „Братя“. Над 1,2 милиона души са гледали част от хитовата медицинска поредица, която отчита аудиторен дял от 25,9% сред зрителите в активна възраст. С още по-висок аудиторен дял от 34,6% стартира вторият сезон на криминалния сериал „Братя“, който въпреки по-късния час на излъчване, регистрира над два пъти по-висока стойност спрямо втората по гледаемост телевизия в класацията. Риалити форматът „Един за друг“ също постига отличен резултат във вторник вечер - с аудиторен дял сред населението в активна възраст от 32,5%, предаването е с огромна преднина пред стартиралите нови формати в останалите телевизии.

Регистрираните във вторник резултати по време на излъчването на „Откраднат живот: Финалът“, „Братя“ и „Един за друг“ недвусмислено посочват NOVA като предпочитаната телевизия сред аудиторията в активна възраст.

По NOVA предстоят премиерата на новия криминален сериал „Отдел Издиране“ и третият сезон на комедийната поредица „All Inclusive”.