Компанията е и най-желаният работодател сред студентите

Поредно признание за Нова Броудкастинг Груп, която беше отличена с награда „Златно сърце”.  Отличието, което е в категория „Медиите и социалните каузи“ на годишните награди за корпоративна социална отговорност, беше получено заради специалното издание на ПРОМЯНАТА.

Благодарение на най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA, ПРОМЯНАТА помогна на над 2500 деца и техните семейства да останат здрави и образовани въпреки пандемията.

Нова Броудкастинг Груп е и най-желаният работодател сред медийните компании в България. Това показва проучване на „Менпауър” – най-голямата платформа за кариерно ориентиране у нас.

То е проведено от февруари до април сред повече от 350 студенти между 19 и 28-годишна възраст. А целта - да се установи кое е най-важно за младите в началото на професионалния им път и с какви очаквания кандидатстват за първото си работно място.

„Младите хора искат да им бъде интересно, искат да имат своите предизвикателства, искат да имат възможност и да учат. Искат да работят с добри бизнес лидери, от които да получават конструктивна обратна връзка, с които да могат да се развиват наистина добре. Това са нещата, които ги задържат при техния работодател”, заяви Мария Стоева - мениджър в платформа за кариерно ориентиране.