Клиентите поръчват от разнообразни категории, растат картовите плащания и поръчките през мобилни устройства

След първите 7 часа от началото на кампанията Black Friday клиентите на eMAG са поръчали над 251 000 броя продукти, с 20% повече в сравнение с миналата година. Средно всеки клиент инвестира бюджет от 470 лева, добавяйки 3 продукта в пазарската си количка. Сред най-популярните продукти са лаптопи, телевизори, монитори, играчки, продукти за дома. 

Стойността на направените поръчки през първите 7 часа от началото на събитието надхвърля 38,988 милиона лева, с 27% повече в сравнение с миналата година.

Забелязваме три тенденции, които очаквахме, след анализ на потребителското поведение: първо, клиентите вече са свикнали да пазаруват онлайн и избират eMAG като дестинация за различни видове покупки. Второ – картовите плащания нарастват, достигайки  24,84% от направените поръчки, тъй като тази опция е лесна, бърза и сигурна. Третата тенденция е използването на мобилната апликация като основен канал за поръчки. Над 73% от поръчките са направени от мобилни устройства. Вярваме, че тези тенденции ще се засилят през следващите години и онлайн поръчките ще станат важна част от ежедневните навици на клиентите за пазаруване“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Акценти

  • През първата минута  на кампанията са регистрирани поръчки на 557 броя продукти;
  • „Златната секунда” – 9:22:26 ч., 150 броя продукти, поръчани за една секунда;
  • Най-разнообразната поръчка включва 133 броя продукти от 20 различни категории, на обща стойност 1 740 лв.;
  • Поръчан продукт с най-висока стойност: телевизор LG OLED83C11LA, 83" (210 см), Smart, 4K Ultra HD, OLED, Клас G – 7 499 лв.;
  • 520 литра гориво от специалните продуктови категории;
  • 60 изживявания и курсове от специалните продуктови категории.

Първите продукти с разпродадени количества по време на eMAG Black Friday:

  • За 27 секунди е разпродадено предвиденото количество от смартфон Samsung Galaxy A52s, Dual SIM, 128GB, 6GB RAM, 5G, AwesomeViolet и телевизор LG 55UP75003LF, 55" (139 см), Smart, 4K Ultra HD, LED
  • За 28 секунди е разпродадено предвиденото количество от лаптоп GamingAcerNitro 5 AN515-55, Intel® Core™ i5-10300H, 15.6", Full HD, RAM 8GB, 512GB SSD, NVIDIA® GeForce RTX™ 3050 4GB, No OS, черен
  • За 29 секунди е разпродадено предвиденото количество от кафеавтомат De'LonghiMagnifica S ECAM22.112.B, 1450 W, 15 bar, 1.8 л, черен
  • За 35 секунди е разпродадено предвиденото количество от комплект 2 електрически четки за зъби Philips SonicareEasyClean HX6511/35, звукова технология
  • За 39 секунди е разпродадено предвиденото количество от монитор Samsung 24'', IPS, Full HD, 75Hz, 5ms, FreeSync, HDMI, LF24T356FHRXEN

Топ продуктови категории, брой поръчани продукти:

  • Продукти за дома – 48 027 бр.
  • Малки електроуреди – 22 537 бр.
  • Телевизори и електроника – 18 049 бр.
  • Играчки – 13 820 бр.

Градове в страната с най-голяма средна стойност на направените поръчки:

  • Кърджали – 603 лв./клиент
  • Ямбол – 555 лв./клиент
  • Смолян – 506 лв./клиент
  • Русе – 486 лв./клиент
  • Пазарджик – 469 лв./клиент
  • София град – 460 лв./клиент

Black Friday е търговска кампания, която се провежда всяка година. eMAG предлага Black Friday оферти на българския пазар ежегодно от 2013 г. насам. eMAG напомня, че търговската кампания Black Friday 2021 продължава до 01:59:59 ч. на 20 ноември 2021 г.Продуктите изненада ще продължат да се продават на същите цени до 22 ноември 2021 г. чрез участието им в следваща кампания.