Феновете на шоуто във Facebook решават дали новата мисия в Къщата е успешна

Безпрецедентна по рода си мисия започна във вторник в Къщата на VIP Brother по Нова. За първи път в историята на шоуто на Facebook страницата на предаването зрителите и феновете имат възможност да решат дали Съквартирантите ще получат храна следващата седмица.

Мисията с кодово название „Подбор на таланти”, чиито резултати ще станат ясни в петък, мотивира участниците да разкрият артистичния си талант. Същевременно журито в състав Йорданка Христова, Албена Вулева и Евгени Минчев трябва да оцени кой от кандидатите в съответната категория се е справил по-добре и запис с неговото участие ще бъде публикуван на Facebook страницата на VIP Brother.

Целта е всички качени видео материали да съберат общо 25 000 харесвания за три дни. Ако този резултат се постигне, Съквартирантите ще получат бюджета си за следващата седмица, в противен случай мисията се счита за неуспешна.

Първите четирима кандидати бяха Тити Папазов, Кали, Елена Кучкова и Ели Гигова, които се състезаваха в две категории - най-добро изпълнение на сиртаки и най-добра реклама на паста за зъби.

Предизвикателството пред Елена Кучкова и Ели Гигова беше да изглеждат усмихнати и доволни след поглъщане на храни с неприятен вкус, за да убедят зрителите в уникалните качества на рекламираната от тях паста за зъби. По-убедително се представи Елена и затова журито отреди нейният клип да се бори за подкрепата на феновете във Facebook. Кали и Тити пък трябваше да танцуват сиртаки в чест на българо-гръцката дружба. Победител в тази категория е Тити, като неговият клип също влиза в надпреварата за сърцата на феновете във Facebook

Седмичната мисия изправи и Жени Калканджиева и Зорница Линдарева в пряк двубой. Двете дами трябваше да се превъплътят в „Анонимни звездохолици”, които се борят за публикации в жълтата преса. Жени беше по-артистичната и журито избра нейният клип да се бори за одобрението на феновете.

Гледайте първите три видеа тук, а за да подкрепите Съквартирантите в седмичната им мисия - харесайте видеата във Facebook.

Още ексклузивни новини следете на уебсайта на шоуто.