Стартът на новия сезон на "Мис Пепеляшка" отново привлече вниманието на активното население

След категоричния успех на най-новите за българския телевизионен ефир формати "Пееш или лъжеш" и "Bake off: най-сладкото състезание" втората част на иновативния сезон "2 в 1" на NOVA продължава да предизвиква зрителите. 

Стартът на новия сезон на документалното риалити "Мис Пепеляшка" отново привлече вниманието на активното население (18-49 години),  като близо 30% от зрителите предпочетоха предаването, което е с 20% повече от аудиторията на втората по гледаемост телевизия bTV в същия часови интервал. "Мис Пепеляшка" традиционно спечели интереса и на активното градско население (18-49 години), където NOVA отбелязва преднина от 31%, а при младата и най-трудна за достигане аудитория (18-34 години) NOVA води още по-убедително – с над десет пункта по-висок дял от предаванията на втората по гледаемост телевизия bTV по същото време.

В първия епизод на "Мис Пепеляшка" зрителите станаха свидетели на размяната на местата на две момичета, които живеят коренно различен живот, и поредица от интригуващи ситуации. Една Мис – Гентиана Халити, носителка на шест титли от конкурсите Мис Силикон, Мис Плеймейт, Супер тяло на годината, Блондинка на годината и Еротичен модел, беше изправена пред предизвикателствата на живота на село. А Магдалена Ганевска - обикновено момиче от пловдивското село Чоба, за което усилената работа е ежедневие, имаше нелеката задача да опита изкушенията на бляскавия живот в столицата.