На 1 юли стартира последният етап на класацията

Над 19 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.  В рамките на 7 дни (от 20 до 26 юни) общо 216 марки в 36 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен етап от класацията, който ще стартира на 1 юли и ще продължи до 7 юли, включително. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2019 година.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.

В категория „Уеб медии и сайтове“ на финал отива Nova.bg.  В Топ 3 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ продължават NOVA и DIEMA FAMILY. Всички те са част от портфолиото на Нова Броудкастинг груп.

Класацията се провежда за 11-та поредна година. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Третият последен кръг ще се проведе в периода 1 – 7 юли, в рамките на който ще станат известни брандовете - финалисти в 11-тото издание на класацията. ТОП 3 марките във всяка категория, както и техните бранд- и маркетинг мениджъри ще получат статуетка и сертификат за първо, второ и трето място за ЛЮБИМА МАРКА.

Може да подкрепите всички номинации на Нова Броудкастинг Груп он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu