Най-новата продукция предизвика интереса на над 2 млн. зрители

Тази пролет NOVA продължава традицията да предлага на зрителите и да утвърждава иновативни телевизионни продукции. Пролетният телевизионен сезон стартира успешно за NOVA тази събота с най-новия развлекателен формат в българския телевизионен ефир. „Един за друг“ ще подложи на изпитание взаимоотношенията на 12 двойки и ще им даде шанс да докажат любовта си и да спечелят от 50 до над 100 000 лв.

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere Bulgaria премиерният епизод в събота е с аудиторен дял 37,9% сред аудиторията в активна възраст (18-49 г.), което е близо 4 пъти над резултата на втората по гледаемост телевизия по същото време. Заедно с водещия Емил Чолаков, средно за целия интервал на излъчването, предаването предизвика поне за малко интереса на над 2 милиона зрители (4+).

Данните сочат още, че средно за двата почивни дни, в които NOVA излъчи първите два епизода от най- новия формат в България,  „Един за друг“ привлича над една трета от зрителите на възраст 18-49 години, гледали телевизия по това време и това е с 66% повече от дела на бТВ в часовия интервал на излъчване.

Тази вечер в 20.00 ч. ефира на NOVA стартира и осмият сезон на шоуто за звездни преобразявания „Като две капки вода“. Сред другите дългоочаквани продукции през пролетния сезон са сериалите „Ягодова луна“, „All Inclusive”, „Откраднат живот: Системата“, третият сезон на кулинарното състезание „Hell’s Kitchen” и документалното риалити „Шеф под прикритие“.