Очаквайте обявяването на носителите на големите награди във „Великият понеделник“ на Facebook страницата на KINO NOVA - www.facebook.com/kinonova/

Победителят в деветата седмица на осми сезон на „Великият понеделник” е фантастичната екшън-комедия „Ловци на духове“, която зрителите на KINO NOVA ще имат възможност да видят тази вечер от 21.00 ч.

Фантастични приключения и свръхестествено забавление в последната седмица на „Великият понеделник“

Свежият прочит на филмовата класика от 80-те години на миналия век, дело на режисьора Пол Фийг, ще пренесе зрителите в Манхатън, Ню Йорк, където авторката на книга за духове – Ерин Гилбърт и паранормалният изследовател Аби Йейтс създават агенция „Ловци на духове“.

На пръв поглед нестандартните услуги, които предлагат, се оказват силно търсени в мегаполиса, след като светът бива заплашен от страховити демони и пакостливи призраци, нахлули внезапно в нашето измерение. В епичната битка Гилбърт и Йейтс ще разчитат на експертната помощ на инженера Джилиън Холцман и нюйоркчанката Пати Толан.

Ще успеят ли да отблъснат паранормалното нашествие, гледайте тази вечер от 21.00 ч. по KINO NOVA.

„Джон Уик 3“ е победител в осмата седмица на „Великият понеделник“ по KINO NOVA

Осмото издание на най-демократичната телевизионна кампания „Великият понеделник" затвърди успешно своя статут на институция сред българските киномани. Тази година всяка седмица двама от гласувалите получаваха страхотни брандирани тениски, а в края на кампанията двама от всички, дали своя глас по време на кампанията, ще спечелят големите награди – проектори, с които могат да вземат киното навсякъде със себе си.

Очаквайте обявяването на носителите на големите награди във „Великият понеделник” на Facebook страницата на KINO NOVA.

KINO NOVA благодари на всички, които взеха участие в осмия сезон на „Великият понеделник”.

„Великият понеделник" дава възможност на феновете да избират заглавието, което да гледат всеки понеделник от 21.00 ч. по KINO NOVA. През лятото на 2013 г. властта за първи път бе дадена в ръцете на зрителите, а първият сезон на кампанията бе отличен с бронзова награда Effie в категорията "Медийна реклама".