Той е присъден на база на независимо потребителско проучване сред младите хора в България
В годината, в която отбелязва своята 30-годишнина, NOVA бе отличена с медал за първокласно качество от QUDAL - QUality meDAL. Медията получи най-голям брой гласове в проучването на международната сертификационна асоциация за пазарни проучвания и сертифициране ICERTIAS от 2024 г., което се фокусира изключително върху Поколението Z и Милениалите.
„Оценяваме високо медала за качество от QUDAL, защото идва от една от най-предизвикателните за привличане аудитории. В навечерието на толкова важен юбилей това признание ни окуражава да продължаваме да иновираме и да развиваме не само нашата компания, но и цялата медийна индустрия в България“, коментира Дирк Геркенс – главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп и директор и директор „Програми, продукция и рекламни продажби“ в United Media.
Отличието се основава на обширно изследване, чиято цел е да определи кои компании, продукти и услуги предлагат най-високо ниво на качество на пазара според мнението и опита на потребителите. Резултатите показват, че като водеща марка по отношение на качеството в своята категория, NOVA получава високото одобрение на младите хора в България.
Фокусирайки се изключително върху възрастовата група 18-43 г., допитването разчита на отворени въпроси, за да гарантира безпристрастни резултати. NOVA събра най-много гласове сред 1200 респонденти на въпроса: „Назовете телевизионна мрежа с национално покритие в Република България, която според Вас предлага абсолютно най-високо качество на телевизионните програми като цяло.“
Цифровият сертификат за качество може да откриете ТУК.
За NOVA
NOVA е водещият политематичен канал у нас, отличаващ се с иновативните си програми и с въвеждането на много международни телевизионни формати у нас. Подкрепата на българските филми и сериали се превърна в запазена марка на компанията. NOVA предлага висококачествени актуални предавания, а новинарските й емисии са сред водещите източници на информация, според годишните доклади на Института за изследване на журналистиката на Ройтерс. Зад посланието “Довери се на опита” стоят утвърдени журналисти с мисията да информират обективно. Медията има споразумения за сътрудничество с Американската агенция за глобални медии, CNN и DW.
Редактор: Райна Аврамова