Форматите „Игри на волята“ и „Пееш или лъжеш“ са далеч пред конкуренцията

Изминаха десет дни от старта на есенния сезон, когато бяха представени по-голямата част от прайм тайм предаванията на големите телевизии. NOVA отбеляза успех още с първия епизод на „Игри на волята“, който се превърна в абсолютния лидер в телевизионния ефир. Екстремният риалити формат отчита голяма преднина сред зрителите на възраст между 18 и 59 г. (най-често над 50%) спрямо програмата на втората телевизия в класацията. На 22-ри септември бе излъчен и премиерният епизод на музикалното шоу „Пееш или лъжеш“, в което любимият водещ Димитър Рачков посрещна гост-звездата Веселин Маринов в опит да открие истинския музикален талант сред няколко заблуждаващи участници.

Според официалните пийпълметрични данни, във всяка една от десетте вечери до този момент, над 30% от всички хора в активна възраст (18-59 г.), които са гледали телевизия, са избрали програмата на NOVA.

„Игри на волята“ продължава да владее и дигиталното пространство. За първите десет дни от старта на риалити формата са отчетени почти 17 милиона видео гледания в профилите на предаването във Facebook, TikTok и Instagram. Общият брой на видео гледания на първите два епизода на официалния подкаст – „След игрите“ – e над 3 300 000  във всички платформи.

Няколко седмици преди ефирния старт, Big Brother също завладя интернет с почти 5 милиона видео гледания в социалните медии и NOVA PLAY. В момента зрителите избират един от 16-те съквартиранти в риалити формата с онлайн гласуване в nova.bg и платформата NOVA PLAY. Избраникът ще бъде обявен на 8-и октомври, когато култовото предаване ще се завърне в ефира на NOVA.

Редактор: Боряна Димитрова