Много търговци се опитват да разпродадат част от залежалата стока...
След еуфорията на зимните празници вече и у нас много търговци прибягват до изпитания световен трик - януарските намаления. Тази тенденция се засилва особено сега в условията на икономическа криза, когато покупателната способност на потребителите все повече намалява.
Още в първите дни на януари витрините на повечето магазини ни примамват с огромни надписи \"Намаление\".
След новогодишните празници много търговци се опитват да разпродадат част от залежалата стока – дрехи, обувки и техника чрез огромни намаления. За жалост обаче на хляба и салама, такива намаления не се правят.
Предприемчиви търговци направиха двойни намаления – веднъж по Коледа и сега през януари.
Търговците тази година стриктно спазват изискването старата цена да е била прилагана за период не по-кратък от един месец преди намалението. За хранителните стоки и за стоки, които поради естеството си подлежат на бързо разваляне, това изискване не се отнася и търговците не следва да се съобразяват с него, когато обявяват намаления на подобен вид стоки.
Освен това, периодът на намаленията не може да бъде по кратък от един работен ден и по-дълъг от един месец.
Не малко умни дами скътват пари от преди празниците именно за този януарски шопинг.