Маркетинг гуруто част от програмата на BEIT 2012

Мари Смит, водещ маркетинг експерт и лектор идва в България специално за BEIT 2012. Мари Смит е международен маркетинг лектор, обучил и тренирал хиляди маркетинг специалисти. Участвала е в лекторски организации като Toastmasters, Speaking Circles и National Speakers Association и е споделяла една сцена заедно с Далай Лама, Сър Ричард Брансън, Браян Трейси, Тони Робинс и много други.

 

Нейното мото е "Relationships first, business second" (първо взиамоотношенията, после бизнеса ) и го залага в обученията за маркетинг в социалните медии (предимно Facebook и Twitter). Като постефект, маркетинг експертите преминали нейно обучение създават работеща стратегия за своята дигитална комуникация, която води до увеличение на трафика към сайта, абонати, клиенти и партньори.

 

За да бъде още по-интересно и достъпно преживяване за публиката, първото издание на BEIT претърпя лека промяна. Програмата бе оптимизирана, така че най-интересните лекции да бъдат в един ден. Ден първи на BEIT ще стартира точно в 10:00 часа българско време на 1 ноември в Кино Арена Младост.

 

Програмата ще стартира с лекция на маркетинг експерта Майкъл Лийндър с темата “Как да умножим маркетинговия ефект по 11”. Майкъл Лийндър е награждаван международен лектор, обучил хиляди маркетинг специалисти в над 40 страни. Веднага след него е ред на Джон Дойл -предприемач със страст към технологиите, свързани с интернет комуникациите.

 

Преди обедната почивка ще видим още и лекцията на Елена Константинова, CEO Era Invest Estate, ще разберем как можем даизградим имидж на брокера и да продаваме успешно недвижими имоти през Facebook и Twitter. След това Иван Павлов от RedLemon Marketing ще разкаже за Let’s color Project или колко е готино да работиш по обществени каузи.

 

След почивката е време за музика. Първо Весела Венчева ще представи успешните практики в промотирането на музикален изпълнител в социалните мрежи, а след това на сцената ще излезе Рут Колева със специален сет.

 

BEIT няма да пропусне и друга важна тема – навлизането на традиционните медии в новите платформи. Маринела Димитрова, Директор “Разпространение” и “Нови медии” в Nova Broadcasting Group, ще представи мобилните приложения на медията, трудностите и плюсовете на това да присъстваш в мобилните телефони и таблети.

 

Ден първи на BEIT 2012 ще бъде закрит от Мари Смит.

 

Пълната програма можете да видите на адрес: www.jointhebeit.com.

 

Цената на единичната акредитация ще бъде 300 лева. Първите 200 човека, закупили билети през мрежата на Eventim, ще могат да се акредитират на цена от 200 лева с ДДС. Цената е в сила до 23:59 часа на 14.10.2012 или до изчерпване на количествата. VIP Package е
ексклузивно предложение към всеки, който иска да се наслади напълно на BEIT и да се запознае лично с лекторите. Този пакет включва специално позициониране в залата, присъствие във VIP зоната на специално парти. Цената на пакета е 500 лева с ДДС и в продажба се пускат само 50 билета.