Все по-често потребителите се възползват от възможността да върнат покупката си
На финала на коледните празници – подаръците са раздадени, сармите - изядени. Какво да правим обаче с тези подаръци, които не ни харесват? Някои ги подаряват на друг, но губят сантименталната им стойност.
Искра пазарува в последния момент. Търси подходящ подарък за най-добрата си приятелка. Преди да купи перфектния розов пуловер обаче, Искра ще попита може ли да го върне, ако се наложи - защото и друг път се е налагало.
Все по-често потребителите се възползват от възможността да върнат покупката си, а причините са най-различни.
Право да върнем покупка без конкретна причина имаме само, ако сме я поръчали онлайн. Законът всъщност не ни гарантира правото да върнем стока. Определя се от пазара и конкуренцията - както, оказва се, е и в цял свят.
Добрата практика се засилва и у нас. Проблемът обаче е, че за замяна на подаръка трябва да носим касовата бележка, а тя обикновено е при подаряващия. И така, ваучерът за подарък се оказва много добра алтернатива, която все повече търговци предлагат. Но пък може да загубим сантименталната стойност на жеста.