Това показват резултатите от ново проучване, поръчано от Центъра за приобщаващо образование

Липсата на дисциплина и усещането за безнаказаност при децата са сред основните проблеми в училище. Това показват резултатите от ново проучване, поръчано от Центъра за приобщаващо образование.

Основният мит, който трябва да се разбие, е, че приобщаващото образование е само за деца с увреждания, категорични са експертите. Учителите все още не знаят как да приобщават децата и не се чувстват подкрепени в този процес, показват още данните от проучването, в което са участвали 300 учители на деца от първи до осми клас. 
 
Друг проблем е трудното и сложно учебно съдържание и липсата на интерес към него, особено от децата, които имат нужда от приобщаване. Очаква се скоро приемането и на законови промени, които ще направят този тип образование достъпно за всички и във всяко училище.  
 
Още по темата гледайте във видеоматериала на Надя Хамдан, част от инициативата на Нова „Мисия образование”, с която медията насочва вниманието към образованието чрез серия репортажи и дискусии.