Медията стартира 2017 г. с 23% увеличение на аудиторния дял в праймтайм, 27% на среднодневна база и близо 30% сред най-трудно достъпната аудитория 18-34 г. в сравнение с 2014 г.

В началото на 2017 г. NOVA затвърждава лидерството си в българския телевизионен ефир, като отбелязва възходящ ръст на аудиторния дял през последните три години. От 2014 г. насам увеличението на гледаемостта сред активното население 18-49 г. в праймтайм е 23%, а на среднодневна база 27%.

Най-голям и още по-красноречив e ръстът, който NOVA бележи при най-трудно достъпната целева група на възраст 18-34 г. Там увеличението на аудиторния дял през 2016 г. е съответно 28% в праймтайм и 29% на среднодневна база в сравнение с 2014 г. 

През изминалата 2016 г. година NOVA категорично затвърждава лидерската си позиция пред втората по гледаемост телевизия bTV, която намалява резултатите си спрямо 2015 г. NOVA продължава да привлича повече зрители, както в праймтам, така и през целия ден и по този начин увеличава двойно преднината си спрямо втората по гледаемост телевизия bTV. През 2016 г. на среднодневна база NOVA води вече с 24% сред активното население на възраст 18-49, а сред труднодостъпните 18-34 години разликата е най-голяма – 38%.

След като през есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от bTV, през 2015 го затвърди, през пролетта, лятото и есента на 2016г. увеличи значително преднината си, през 2017 г. стратегията на NOVA e да продължи възходящата тенденция, като печели нови зрители с качествени, разнообразни и иновативни продукции, новини и информационни предавания с най-опитните и разпознаваеми телевизионни водещи и репортери, и с първокласни български сериали.