В календара са включени истински традиционни ревюта с манекени, подиуми и сценография, но без публика

Милано представя новите колекции мъжка мода от петък в продължение на четири дни, като фешън седмицата ще премине във "фигитален" формат - тоест физически и дигитален, предаде Франс прес. Това се дължи на ограниченията, наложени от пандемията.

В календара са включени истински традиционни ревюта с манекени, подиуми и сценография, но без публика. Те ще бъдат излъчвани на живо на платформата на Италианската модна камара и на сайтовете на големите модни къщи. Такава бе формата, избрана от "Фенди", "Етро" и "Куей", които дефилираха през уикенда.

Останалите 36 модни бранда ще заложат на предварително записани презентации, на късометражни филми и на някои художествени проекти. "Ерменеджилдо Дзеня", "Тодс","Прада" и "Чърчс" също са част от тази група.

В ГАЛЕРИЯТА ТУК можете да видите снимки от едно от най-чаканите модни събития в света.

ПИСЪК НА МОДАТА: Сабото е новият тренд на годината (СНИМКИ)

Кои са най-влиятелните личности в модата (ВИДЕО)

Дрехи, които в миналото са били забранени със закон (ГАЛЕРИЯ)

Мода по време на пандемия

За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК или iOS (Apple) ТУК.

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.

 

 

 

 

Източник: БТА