Лорийн е международната звезда в концерта, с който на 25 март музикална телевизия ММ празнува 20 години от създаването си

Звездата от музикалния конкурс „Евровизия” Лорийн пристигна в България за грандиозния концерт по повод 20 години от създаването на музикална телевизия ММ. 27 български изпълнители ще излязат на сцената на зала 1 на НДК на 25 март, а международната звезда на „Телевизия ММ – Концертът” е шведската изпълнителка, която спечели „Евровизия” през 2012 година с втория най-висок резултат в историята.  

„Ще се радвам, ако моите фенове дойдат на концерта на 25 март в НДК, ще бъде страхотно. И няма да пея сама, а ще пеем всички заедно. Най-много обичам хора отпред пред сцената да крещят”, заяви певицата.

Идеята на организаторите е да припомнят, че именно в ефира на ММ са стартирали кариерата си най-обичаните днес български музиканти. На събитието столичният кмет Йорданка Фандъкова ще връчи и две специални награди, които ще са изненада.

Концертът е първата стъпка към възстановяването на музикалната телевизия, издадоха още организаторите. Тя ще бъде изцяло онлайн платформа и ще може да бъде гледана в цял свят. В „Часът на Милен Цветков” подробности разказаха организаторът на концерта Румяна Благоева, водещият Радослав Кавалджиев - Роро и изпълнителят Стефан Вълдобрев, вижте повече във видеото тук. 

Известните български изпълнители в концерта са обединени и от благотворителна кауза, като със своето участие те ще помогнат на Център „Дъга” за работа с деца с аутизъм и за SOS Детски селища България. Това ще бъде само началото на дългосрочен  благотворителен проект на Радио и Телевизия ММ онлайн.

Организаторите на събитието съобщават, че поради огромния интерес и многобройните запитвания от страна на младите хора ще бъдат пуснати в продажба промоционални  билети на цена от 10 лева за ученици и 15 лева за студенти срещу представяне на документ (ученическа или студентска карта). Националният дворец на културата е съорганизатор на грандиозното музикално събитие. Запис от концерта ще бъде излъчен и по Нова телевизия, която е основен медиен партньор. 

Снимка: БГНЕС