Нет Инфо с нов изпълнителен и оперативен директор, Нова Броудкастинг Груп обяви и директор „Разпространение на съдържание и нови платформи“

След назначаването на Стефана Здравкова за главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп (НБГ), днес тя обяви Красимира Василева Хаджийска за новия главен оперативен директор на водещата мултиплатформена медийна и технологична компания.  

Красимира Василева Хаджийска е утвърден професионалист, който се присъединява към екипа на Нова Броудкастинг Груп преди 19 години. Тя е част от впечатляващия напредък на компанията, която в последните години успя да се развие и превърне в безспорен бизнес лидер. През годините Красимира Василева Хаджийска е заемала различни позиции в НБГ. От 2013 година поема стратегическото управление на отделите „Продажби“, „Маркетинг“ и „PR“. Със солидния си опит в сферата на продажбите и публичните комуникации, тя отлично познава медийния пазар и с екипа си активно участва в неговото развитие. Красимира Василева Хаджийска стои в основата на добрите партньорства и успешните преговори за присъединяване на редица международни телевизионни канали към портфолиото на Нова Броудкастинг Груп. Сред тях са The Walt Disney Company, FOX, AXN, Discovery и др., което отличи компанията като пионер в създаването на първия Sales house в България.
Красимира Василева Хаджийска е преминала редица специализирани обучения по мениджмънт и телевизионни продажби, част от които в централите на Discovery Channel (Washington DC, USA) и WCOV-TV Fox 20 (USA).

Функциите на изпълнителен директор на Нет Инфо поема Александър Варов. Досега той съвместяваше позициите на Търговски директор и Портфолио мениджър на дъщерното дружество на Нова Броудкастинг Груп, работейки успешно за развитието на екосистемата от дигитални продукти на компанията, увеличаване на продажбите и утвърждаване на добрите бизнес отношения с всички партньори.

Добре познат със своя професионализъм и принципи на работа, през изминалите 20 години Александър Варов има ключова роля в развитието на пазара на интернет реклама и дигитални медии у нас и е една от най-разпознаваемите фигури в българското дигитално пространство. Като част от иноваторите в сектора, той е сред основните двигатели на трансфер и установяване на най-новите и добри практики от световния дигитален пазар. Заемал е различни позиции, свързани с продуктовото развитие, маркетинга и продажбите в някои от най-важните български онлайн компании. През 2008 и 2018 г. получава награди за цялостен принос в развитието на българските дигитални медии, присъдени от експертния съвет към БГ Сайт и Сайт на годината.

Емануил Манолов е новият оперативен директор на Нет Инфо. Той е част от екипа на водещата медийна и технологична компания от 2001 година, с доказан авторитет и иновативно мислене. В последните 7 години е мениджър „Софтуерно развитие“, а преди това е заемал различни мениджърски позиции, свързани с продуктовото портфолио на Нет Инфо. Като програмист е работил по всички основни проекти на компанията. Емануил Манолов е магистър по „Компютърни науки и информационни системи“ в СУ „Св. Климент Охридски“. Бил е и асистент към Факултета по математика и информатика на Софийския университет.

Досегашният търговски мениджър „Разпространение“ на Нова Броудкастинг Груп Павел Благов е назначен за директор „Разпространение на съдържание и нови платформи“. През последните 7 години той е отговарял за дистрибуцията на телевизионните канали на компанията. Има богат професионален опит в мултинационална среда, заемайки позиции в предишни периоди в Procter&Gamble, Melia Hotels International, AB Travel. Завършил е туризъм и международен бизнес и предприемачество в Икономически университет – Варна. От 2016 година е ментор на социални предприемачи в най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп – ПРОМЯНАТА, която се осъществява в партньорство с Фондация Reach for Change България.  

„Вярвам, че вътрешната промоция на доказани професионалисти с дългогодишен опит е от важно значение за развитието на компанията и утвърждаване на нейните позиции като неизменен фактор в медийния сектор в България. С мениджърския екип на Нова Броудкастинг Груп споделяме мащабни идеи за нови успехи“ - заяви Стефана Здравкова, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.  

Фотография: NOVA / Красена Ангелова

За Нова Броудкастинг Груп

Нова Броудкастинг Груп e една от най-големите мултиплатформени медийни и технологични компании в България, част от водещия телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа Юнайтед Груп. Развива се изключително динамично и предлага на клиентите и партньорите си голямо разнообразие от телевизионни канали, радио станции, уебсайтове, дигитални платформи и печатни медии. Политематичният телевизионен канал NOVA е новатор в програмирането и пионер в налагането на много международни формати у нас. Подкрепата на българските филми и сериали се превърна в запазена марка на компанията. „NOVA подкрепя българските филми“ е дългосрочна стратегия за развитие на качествени филмови продукции на всички платформи – телевизия, кино, интернет. Следвайки най-високите стандарти, спортните канали и платформи на Нова Броудкастинг Груп предлагат достъп на зрителите и онлайн потребителите до едни от най-атрактивните първенства в света. Първият премиум платен спортен пакет на пазара DIEMA XTRA осигурява богато спортно съдържание в общо 4 канала: DIEMA SPORT, DIEMA SPORT 2, DIEMA SPORT 3 и TRACE SPORT STARS, а абонаментната стрийминг платформа PLAY DIEMA XTRA гарантира неограничен достъп до каналите на живо и в HD качество.

За Нет Инфо

Нет Инфо е българска дигитална медийна и технологична компания, част от Нова Броудкастинг Груп, която достига до 86% от интернет потребителите в България, според данни на Гемиус за м. януари 2022г. В портфолиото на компанията са някои от най-големите и посещавани сайтове – АБВ Поща, Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, Sinoptik.bg, Edna.bg, Gong.bg, Pariteni.bg и др., както и платформите за разпространение на уникално видео съдържание Vbox7 и NovaPlay – изключителен достъп до телевизионни сериали, риалити формати и предавания. Нет Инфо предоставя висококачествено съдържание, иновативни дигитални продукти и възможност за мобилност за потребителите във всеки един момент от ежедневието им.