Две от ключовите праймтайм предавания на медията също отбелязаха исторически постижения

В неделната вечер финалът на най-гледаното шоу в телевизионния ефир в България „Като две капки вода“ закри пролетния телевизионен сезон на NOVA. Той бележи историята на медията с най-високите постижения по гледаемост. С постигнат аудиторен дял от над 30% сред зрителите в активна възраст (18-49 г.), NOVA постави абсолютен рекорд в историята си. Рекордна е и преднината пред втората телевизия в класацията, която успява да привлече малко над 21% от телевизионната аудитория.

Две от най-гледаните продукции на NOVA - „Hell’s Kitchen“ и „Като две капки вода“ - също подобриха собствените си постижения през годините, а всички ключови праймтайм продукции – „Един за друг“, „Много мой човек“ и централната информационна емисия - отбелязаха завидна преднина пред втората телевизия в класацията в съответния часови пояс.

Идентични са данните и в другата основна целева група на NOVA – зрителите на възраст между 18 и 59 години.

Зад постигнатия успех през пролетния сезон се отличава професионалната работа на екипа на NOVA, продуцентите, с които медията за поредна година реализира качествени формати, подкрепата на партньорите и доверието на зрителите. NOVA ще продължи да предлага на българската аудитория първокласно и разнообразно телевизионно съдържание, поддържайки висок продукционен стандарт.  

 

Редактор: Райна Аврамова