Космически изследовател откри тайнствена база на извънземни на повърхността на планетата Марс. Любителят астроном Дейвид Мартинес е нарекъл своето откритие \"биостанция Алфа\"...

Според него в базата живеят или са живели извънземни същества. Дейвид Мартинес определя себе си като \"астронавт на стол\". С други думи той е направил сензационното си откритие не в Космоса, а в компютърното приложение Google Earth, което позволява да се разгледа повърхността на червената планета чрез реални сателитни снимки.

Извънземната база на откривателя всъщност е странна структура, намираща се в близост до Северния полюс на планетата Марс.

Фотографията на тази област е направена от земната сонда Марс Експрес на 18 май 2008 година. При максимално увеличение се вижда петно, наподобяващо хангар.

Засега световната астрономическа мисъл не приема откритието на Мартинес. За учените петното е просто следа от космически лъчи – частици, попаднали в матрицата на космическата сонда.