Благодарение на намесата на Нова проблемът бе решен за часове

Линейка в Русе вече три седмици не може да премине през бариерите на болницата заради развалена магнитна карта. Потърси ни самият шофьор на линейката, за да разкаже за абсурда. Благодарение на намесата на Нова, проблемът бе решен за часове.

 

Смисълът на наименованието Спешна помощ се губи при казуса на тази линейка. 

 

„Служител, който е в кабинката, ни отваря бариерата, стигаме до естакадата. Оттам -  назад с хиляди маневри и излизаме. Но не можем да продължим надолу. Започваме да вдигаме рамене, чупим пръсти”, разказва шофьорът Димитър Димитров.

 

Линейката не можела три седмици да стигне до родилно отделение, нито до залата за спешно реанимиране на пациент с инфаркт.  

 

И друг път се е случвало да се повреди магнитна карта, категоричен е шофьорът на линейката. Сам потърсил компютърния специалист от когото зависело препрограмирането на картата, както правел и преди. 

 

„Лаптопът на човека, който се занимава с преиснталация или програмиране на карти, бил счупен вече трета седмица. Днес по някое време ще стане, това му беше отговорът и ми затвори и телефона най-вулгарно и брутално”, разказа Димитър Димитров.

 

Потърсихме специалиста, но той категорично отрече да има нещо общо с фирмата и затвори. Потърсихме го пак, но вече не вдигна телефона. 

 

В това време линейката беше извикана по спешност и се наложиха доста маневри, за да тръгне да спасява пациент. От болницата обясниха, че не знаят за проблема, но ще съдействат мигновено. Само няколко часа по-късно шофьорът получил нова магнитна карта. 

 

Репортер: Олга Василева