За срок от 14 месеца ще се стесни бул. "Цар Борис III"

 

Започнаха строителните работи по изграждането на седем метростанции във връзка с изпълнение на централния участък от проекта за Линия 3 на метрото в София от Етап 1- "Театър "Зад канала" - "Орлов мост" - бул. "П. Евтимий" - бул. "България" - кв. "Красно село".

Още по темата

 

От седем започнати метростанции на четири от тях въведените временни организации на движение продължават без допълнителни изменения, като няма цялостно спиране на движението по основни градски улици, информират от Столичната община.

На две от метростанциите (МС 9 - западно от кръстовището на бул. "П. Евтримий" и ул. "Граф Игнатиев" и МС - 10 западно от кръстовището на бул. "П. Евтимий"  и бул. "Витоша"), за минимално възможния срок от 14 месеца от 27.03.2016 г, се въвежда нова организация на движение. Бул. "Васил Левски" става двупосочен, включително в участъка на пътния тунел пред НДК. В този тунел ще преминава двупосочно както автомобилното движение, така и еднопосочно движещата се преди това през него тролейбусна линия.

 

 

От 22 март се въвежда временна организация на движение във връзка с изграждането на МС 14 (Красно село) и на пресичането на две нива на бул. "Цар Борис III" и ул. "Житница", което се изпълнява заедно с метростанцията. За изпълнението на южната рампа на пресичането на две нива и на част от подлезните връзки под бул. "Цар Борис III" за срок от осем месеца се затваря бул. "Гоце Делчев", през който период ще бъде изпълена и пътната част на новото влизане и излизане на бул. "Цар Борис III" от бул. "Гоце Делчев."

 

Highslide JS
 

 

Успоредно с това, за срок от 14 месеца ще се стесни бул. "Цар Борис III", като едновременно с това ще се изплняват и строителните работи по метростанцията под ул. "Житница" северно от кръстовището.

 

 

Това са последните временни временни организации, с които се спира или ограничава движението в отделни строителни площадки по трасето от "Театър "Зад канала" до кв. "Красно село". Следващите ще бъдат свързани с отваряне на движение или разширяване на стеснени по време на строителството участъци от уличната мрежа.