Праймтайм форматите на NOVA заемат първите три позиции в класацията на най-гледаните предавания сред активното население в България през септември

През септември около една четвърт от активното население на България (18-49 г.) избира съдържанието на NOVA в праймтайм пред предаванията на втората по гледаемост телевизия bTV, която e с 15% по-малък дял. NOVA продължава да е предпочитаната от младите и модерни хора телевизия, като разликата сред аудиторната група 18-34 г. спрямо bTV е най-голяма – 43%. 

В класацията на петте най-гледани предавания от активното население в България през месеца NOVA заема първите три позиции. Със съвсем малка разлика на първо и второ място са два от най-успешните формати на медията - VIP BROTHER със своя единадесети любовен сезон и петото издание на шоуто, което създава музикални звезди - X Factor. Почетното трето място е за най-успешния български медицински сериал "Откраднат живот: Чуждо тяло", който печели все повече фенове.           

Единственият праймтайм български сериал в телевизионния ефир в момента е не само една от най-гледаните от активните зрители (18-49 г.) продукции през септември, но тази есен е и с най-висок резултат спрямо предходните си сезони, като отражение и на усилията на NOVA да подкрепя българските филми на всички платформи. 

Нова Броудкастинг Груп дава възможност на зрителите да достигнат до телевизионно съдържание и чрез онлайн платформите си, където най-ключовите проекти на телевизията също бележат сериозен успех. Над 1,14 милионa видео гледания са регистрирани в специалния канал в NOVA PLAY и по време на лайфстрийма на "Откраднат живот" от старта на продукцията, като повечето от тях са на настоящия четвърти сезон – малко над 1 милион. Останалите над 120 000 видео гледания в канала на сериала са на епизодите от предходните 3 сезона, което подсказва, че интересът на аудиторията към предисторията на вече популярните лекарски съдби също расте.

Над 650 000 са видео гледанията на петия сезон на музикално шоу №1 X Factor, а любовното издание на VIP BROTHER е реализирало почти 3,4 милиона гледания от старта си през септември, осъществени в канала на шоуто в NOVA PLAY, Vbox7.com и лайфстрийма в Nova.bg. Над 2,1 милиона са проявили интерес и към публикуваните новини за звездната къща в Nova.bg, Vesti.bg и Dariknews.bg.