Началото на третия сезон постигна най-висок дял спрямо стартовете на последните два сезона

Успешно стартира третият сезон на документалното риалити "Шеф под прикритие", привличайки пред екраните близо една трета от активното население на възраст 18-49 г. с първия си епизод. Делът на NOVA сред аудиторната група по време на предаването е с 41% по-голям от този на бТВ. 

Най-голям интерес към премиерата на новия сезон са проявили зрителите от активното градско население (18-49 г.) - 37% аудиторен дял и 91% преднина пред съдържанието на бТВ по същото време.

Около една трета от всяка от останалите посочени аудиторни групи също са предпочели старта на третия сезон на "Шеф под прикритие". 33,3% от по-младите зрители на възраст 18-34 г. са гледали премиерата на сезона, а преднината спрямо съдържанието на бТВ по това време е 74%.

Спрямо премиерите на предходните два сезона, снощният епизод e постигал най-висок дял сред зрителите в България (всички 4+) - 26,1%, което е с 6% повече от дела на старта на предходния сезон и с 15% над дела на старта на първия сезон на продукцията.

Новите епизоди на печелилото няколко награди ЕМИ предаване „Шеф под прикритие“ се излъчват в понеделник в 21.00 ч. с още по-големи истории за бизнеса по начина, по който се случва извън административните офиси.