За по-малко от седмица NOVA даде начало на шест телевизионни продукции

С началото на пролетния телевизионен сезон NOVA категорично затвърди лидерската си позиция, предлагайки на зрителите една от най-амбициозните си програми с подчертано жанрово многообразие. След успешното начало на праймтайм продукциите – риалити формата за влюбени двойки „Един за друг“, шоуто за преобразявания „Като две капки вода“, кулинарното предизвикателство „Hell’s Kitchen България“, сериалите „Откраднат живот“ и „Ягодова луна“, снощи с нов сезон в ефира на NOVA се завърна и документалното риалити „Шеф под прикритие“.

Според данните на пийпълметричната агенция Nielsen Admosphere Bulgaria над една четвърт от гледащата телевизия аудитория в активна възраст е предпочела предаването, което е със 73% повече от резултата на бТВ по същото време.

Четвъртият сезон на „Шеф под прикритие“ започна с нова порция атрактивни герои и любопитни истории от бизнеса. Единственото по рода си предаване в България предизвиква взискателни мениджъри да напуснат комфорта на офисите си, да се изправят пред реалните проблеми в работата и да опознаят отблизо собствените си служители.

В премиерния епизод на документалното риалити снощи изпълнителният директор на инвеститорска компания се изправи рамо до рамо със служителите си, a в края на приключението даде шанса на един от тях да сбъдне мечтата си и да започне собствен бизнес.

По-рано същата вечер NOVA предложи на зрителите поредни епизоди на „Откраднат живот“ и „Hell’s Kitchen България“, които продължават да печелят доверието на зрителите в активна възраст с категорично по-висок аудиторен дял от бТВ по същото време.