Освен добрата храна е важно да спортуваме и да спим добре

В този деликатен период сме склонни да се чувстваме по-уязвими. За да помогне в укрепването на имунната система, БГНЕС състави кратък списък на най-добрите съставки, които трябва да се приемат.

Добрият сън предпазва от коронавирус

Трябва да се грижим за начина си на живот, като приемаме прости и основни правила, които прекалено често са пренебрегвани: достатъчно сън, практикуване на спортна дейност, да пуснем слънцето в дома си и други.

По отношение на храната отново може да се приложат определени неща. Затова да приемем витамин А и витамин С, но и пробиотици -  чесън, лук, ядки, аспержи, бобови растения, червени плодове или дори пащърнак.

Храните, които укрепват имунитета срещу вирусите

Други храни за повишаване на имунната система са: куркума, с която можете да се поръси върху ястията или да се добави към супите, джинджифил, идеален като запарка. Сварете парченца джинджифил, добавете няколко капки лимон и чаена лъжичка мед и ще се получи успокояваща напитка и естествено противовъзпалително средство.

Не се колебайте да използвате пресни плодови и зеленчукови сокове, както и плодовете и зеленчуците на сезона.

ВСИЧКО ЗА КОРОНАВИРУСА У НАС И ПО СВЕТА ЧЕТЕТЕ ТУК

Светът е изправен пред изпитанието COVID-19. Само заедно можем да се справим с него. Борбата с вируса е отговорност на всеки от нас. Бъдете дисциплинирани и спазвайте препоръките на експертите. Погрижете се за себе си, за близките си и за околните.

Останете си вкъщи – пазете човешкия живот!

НОВА БРОУДКАСТИНГ ГРУП

  1. Получавайте безплатно най-важното от деня в пощата си