Медията продължава да бъде лидер и през септември с родни продукции, хитови световни формати и актуална информация

Първият месец от есенния телевизионен сезон на NOVA отбеляза впечатляващи резултати. Според данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България в праймтайм медията печели интереса на близо 30% от зрителите в активна възраст, а предимството пред бТВ е 22%. Среднодневно аудиторният дял на телевизията е с 26% по-голям от постигнатия от втората по гледаемост телевизия сред активното население (18-49 г.). Всяка продукция на NOVA в най-гледания часови диапазон предизвиква подчертано по-висок интерес в сравнение с резултата на прекия конкурент.

През септември в праймтайма си NOVA предложи на зрителите два хитови формата, както и три сериала като част от ангажимента за инвестиция в българското кино. Вторите сезони на най-екстремното риалити „Игри на волята: България“ и мистериозното шоу „Маскираният певец“ са най-предпочитаните до момента развлекателни формати на телевизионния пазар от публиката в активна възраст с аудиторен дял съответно 30.7% и 29.3%.

Премиерната криминална драма „Братя“ успешно разработва новия часови слот, задавайки тенденции в телевизионния ефир у нас. Изключително интензивният епизод, в който става ясно какво решение за съдбата на брат си ще вземе следователят Борис, е най-предпочитаният до момента достигайки до 36,8% от зрителите в активна възраст. Вторият сезон на комедията „All Inclusive” е заглавието с най-голям аудиторен дял през септември не само сред сериалите, но и сред всички периодични предавания излъчени в праймтайма. Десетият сезон на „Откраднат живот“ пък продължава да вълнува зрителите, като подчертано по-висок интерес се забелязва сред женската половина на активното население.

Интересът към съдържанието в онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп традиционно показва високи резултати. Според данните на Google Analytics най-много видеогледания генерират втория сезон на „Игри на волята: България“ с над 2,6 млн. и медицинската драма „Откраднат живот: Антитела“ и премиерният сериал „Братя“ с над един милион видеогледания.  

Освен богатата развлекателна програма, NOVA предлага на зрителите актуална информация с висококачествени новини и публицистични предавания. Над 30% от 18-49 годишните категорично са предпочели сутрешния блок „Здравей, България!“, както и новинарските емисии на NOVA, всяка от които също е с по-високи резултати от съответните емисии на конкурентната медия. Актуалните предавания в почивните дни „Събуди се“ и „Неделята на NOVA“ също имат значителна преднина спрямо сходните по жанр предавания по бТВ.

През септември спортните канали от пакета DIEMA XTRA на Нова Броудкастинг Груп се отличават с особено предимство спрямо останалите спортни канали на българския телевизионен пазар сред зрителите в активна възраст и през месец септември. Данните показват над два пъти по-висок среднодневен аудиторен дял и над три пъти в праймтайм. Най-гледаните срещи от тази аудитория са ЦСКА София - Лудогорец Разград (efbet Лига), ЦСКА София - Б36 Торсхавн (Лига Европа) и Локомотив Пловдив - ЦСКА София (efbet Лига).