Това заяви социологът от изследователски център „Тренд“

От днес официално 20 партии и 11 коалиции у нас са в предизборна кампания. До 7 юни те ще могат да ни убеждават защо да гласуваме за тях. Ще може ли обаче кампанията да предреши избора на електората? Темата в „Интервюто в Новините на NOVA” коментира социологът от изследователски център „Тренд“ Евелина Славкова.

Експерт за цената на вота: 50 лева вече са малко

„Все още има въпросителни по отношение на 2-ро, 3-то и 4-то място след изборите. Това означава, че кампанията ще има особено значение”, твърди Славкова. Според нея всяка една формация ще намери своята ниша по пътя към електората. По думите на социолога е важно да се чуят посланията на партиите, но Евелина Славкова не скри, че е по-скоро песимист, че това ще се случи.

„Отново се прогнозира ниска избирателна активност”, подчерта тя.

Целия разговор гледайте във видеото.

Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase

Редактор: Калина Петкова