Главният изпълнителен директор на Нова разкри пред „24 часа” стратегията на медията за 2014-а
„Досега Нова ТВ бе позната предимно като телевизия, която предлага основно развлекателни предавания и шоупрограми, но през последната една година поставихме фокус върху развитието на новините. Целта ни е да се превърнем в лидер и при развлекателните програми, и при новините. Това са двата основни стълба на стратегическо развитие на медията, като новините са приоритетът за 2014 г.” Това заяви главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп Дидие Щосел пред вестник „24 часа”.
„Освен в новините тази година ще инвестираме сериозно и в развлекателни програми. Преди три години през пролетта излъчвахме само един голям формат - „Стани богат". Тази пролет за първи път ще предложим четити големи шоупрограми. Досега не сме правили подобна инвестиция, а май и никоя друга телевизия не е”, отбеляза Дидие Щосел.
Той споделя, че от всички шоупрограми, които телевизията стартира през пролетта, лично много харесва формата „Големите надежди”, който е за деца с певчески талант.
Какво още заяви главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп пред журналистката Паола Хюсейн, вижте тук.
Снимка: „24 часа”