Водещата на „Събуди се” по Нова призовава да гласуваме
Еврокампанията у нас беше период, в който се структурираше вътрешното политическо пространство за времето след вота, заяви в интервю за Vesti.bg водещата на „Събуди сe” по Нова Мирослава Иванова. Затова и отстрани изглеждаше сякаш политиците си пазят и силите, и белия, и черния PR за после, когато ще им трябват повече, добавя тя. Ето какво още каза Мирослава Иванова:
Към края сме на кампанията за Евроизбори 2014. Как бихте я определили - по-скоро позитивна или по-скоро негативна беше тя?
Кампания, чийто фокус определено не бяха изборите за евродепутати. Беше подготовка за нещо, което следва, което предстои и то не на 25 май. Според мен избирателите не разбраха какви битки смятат да водят българските депутати в Европейския парламент, какви идеи се готвят да отстояват, за какви права да воюват. Кампанията беше затворена в полето на вътрешната политика, в домашните скандали, в старите междупартийни свади. Еврокампанията у нас беше период, в който се структурираше вътрешното политическо пространство за времето след вота. Затова и отстрани изглеждаше сякаш политиците си пазят и силите, и белия, и черния PR за после, когато ще им трябват повече.
Изненадаха ли ви с нещо политиците? Бихте ли откроили положителните и отрицателните черти на политическите изяви през последния месец?
Част от участниците в това състезание впечатлиха със средствата, които инвестираха в тази кампания. Искам да знам откъде са тези пари. Искам да знам и дали всички участници в състезанието играят за собствените си отбори, има ли сделки, уговорени мачове. Това скоро ще си проличи.
Какво бихте казали на читателите ни във връзка с вота на 25 май?
Само едно - да гласуват. Апатията е най-добрият приятел на статуквото.
Цялото интервю на Севделина Николова четете тук.