Изключително успешният пролетен сезон на Нова затвърди лидерската позиция на медията на най-гледан и предпочитан канал

За седма поредна седмица от старта на пролетния си сезон Нова запази титлата си на най-гледан телевизионен канал в България сред зрителите в активна възраст (18-49).

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер (Nielsen Admosphere), в периода 9 март – 26 април, Нова е спечелила най-висок зрителски интерес, привличайки средно 23,3% от зрителите в тази група, докато втората в класацията телевизия отчита среден дял от 21,7%.

Нова печели приза на най-предпочитан телевизионен канал и сред градската аудитория (18-49 години), където разликите спрямо втората в класацията медия са още по-осезаеми.


 
Другата новина е, че разнообразната програма, която Нова предложи на зрителите през този сезон (9 март – 26 април), доведе до естествено увеличаване на среднодневния брой минути, които зрителите (18-49) отделят на програмата й. Ръстът, който медията отчита, е от 15,7% спрямо същия период на миналата година, докато втората в класацията медия отбелязва незначителен ръст при този показател спрямо миналата година, а именно 1,9%.
 
Изключително успешният пролетен сезон на Нова затвърди лидерската позиция на медията на най-гледан и предпочитан ТВ канал в България. Така за втори пореден сезон Нова показа превъзходството си пред bTV.  
 
Успехът на Нова продължава да бъде успех и за цялата група на MTG в България (Нова, Диема, Диема Фемили, КиноНова и Нова Спорт). Тя запазва лидерската си позиция, постигайки кумулативен дял от 31,8% от зрителите в активна възраст (18-49). За същия период (9 март – 26 април) втората в класацията медийна група отчита среден дял от 29,9%.