Първият български уеб тийн сериал бележи изключителен успех сред онлайн аудиторията

Първият български уеб тийн сериал „Не така, брат” се превърна в истински наръчник за оцеляване на тийнейджъри и родители в най-големия сайт за видеосподеляне в България Vbox7.com

Само броени дни след официалната си премиера, уеб продукцията вече е любима за онлайн аудиторията. Първите три епизода на „Не така, брат”  могат да се похвалят с общо над 400 хиляди гледания. Каналът на сериала е сред най-гледаните във Vbox7.com в седмицата на старта на продукцията, като общият брой на гледанията на клиповете в него до този момент е близо до впечатляващия 1 милион. Не по-малък е и успехът в социалната мрежа Facebook, където съдържанието на „Не така, брат” достига до над 2 милиона потребители.

„Рецептата за успех на „истинския спасителен план за живота в училище” включва харизматични и забавни герои, редица комични ситуации и порция новаторство в подхода към младата онлайн аудитория”, коментират продуцентите от 7Talents. С усмивка главният герой в сериала Мино Караджов разказва, че вече е постигнал така жадуваната популярност от неговия персонаж в „Не така, брат” и все по-често извън снимачната площадка фенове на продукцията го карат да се чувства като истинска тийн звезда.  

Зад новаторския проект стои 7Talents – първата българска компания, управляваща мрежа от потребителски канали, част от Нетинфо, собственост на Нова Броудкастинг Груп.

Всеки от от 12-те епизода на „Не така, брат” се излъчва всяка сряда точно в 16.00 ч. във Vbox7.com 

Източник данни: Vbox7.com вътрешна статистика/ Smart ad server (SAS)

 

*Абонирай се за „Не така, брат” във Vbox7.com
*Харесай „Не така, брат” във Facebook, Instagram и Twitter