Инициативата е част от медийната подкрепа на Нова Броудкастинг Груп за кампанията на УНИЦЕФ "Заедно срещу насилието в училище"

Сутрешният блок на NOVA "Здравей, България" започва от утре поредица, посветена на агресията сред учениците. Със силната си ангажираност по сериозните проблеми в българското общество журналистите на NOVA ще фокусират вниманието на телевизионната аудитория върху училищния тормоз и новите подходи за справяне с него.

Инициативата е част от медийната подкрепа на Нова Броудкастинг Груп за кампанията на УНИЦЕФ "Заедно срещу насилието в училище". Главната ѝ цел е да се повиши разбирането и чувствителността по темата за насилието, да се намали толерантността към различните му проявления и да се подкрепят училищата в ефективната превенция на насилието и тормоза.

Според данни от проучване на Министерство на образованието и науката, всеки ден случаите на насилие в училищата у нас са над 30, като близо 40% от тях са в онлайн пространството. Това определи кибертормоза като първа тема, която водещите Аделина Радева и Виктор Николаев предстои да дискутират с гости в студиото на "Здравей, България".

В продължение на два месеца репортерите на NOVA Десислава Георгиева и Ивомира Пехливанова ще разказват историите на ученици, станали жертва на насилие. Децата вече са преодолели страха и са готови да говорят, за да предпазят други момчета и момичета от подобно страдание.

Едни от емблематичните лица на NOVA ще се включат в редица инициативи от кампанията "Заедно срещу насилието в училище", а кулминация на съвместните усилия на Нова Броудкастинг Груп и УНИЦЕФ ще бъде благотворителен телетон в началото на 2019 г.

Подкрепата за кампанията на УНИЦЕФ е част е дългосрочната политика на Нова Броудкастинг Груп за подкрепа на социално значими каузи и инициативи, насочени към подобряване живота на децата на България. Ежегодно компанията инвестира финансов, медиен и човешки ресурс в социални проекти чрез най-голямата си социално отговорна инициатива ПРОМЯНАТА. Тя цели да подобри трайно живота на децата и младежите (0-24 г.) в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца.