Филмът повдига сериозни въпроси в забавен стил

Любимката на всички киномани -  Дженифър Лопес, се завръща в салоните три години след последния си пълнометражен филм в премиерното заглавие “Втори шанс”. Тя ще влезе в ролята на Мая Варгас – магазинерка прехвърлиха 40-те, която не се отказва от мечтите си и се бори за признание, въпреки липсата на формална диплома от университет. В лентата Лопес ще си партнира още с Майло Вентимиля и Ванеса Хъджинс.

Филмът е с много весела стилистика, но и повдига сериозни въпроси свързани със средната възраст и възможностите за реализация на работното място. Мая работи от 15 години в универсален магазин и за 43-ят си рожден ден има само една мечта – да получи повишението, което знае, че заслужава. Нещата се объркват, когато е пренебрегната заради дипломирания в “Дюк” колега Артър. Несправедливото отношение към природно интелигентните и способни хора я кара да се вкопчи в битката за по-добър шанс и да преобърне живота си със свои сили.

Житейските избори определят пътя ни към щастието, но дали винаги са правилни и дали се озоваваме там, където сме искали? С помощта на приятел, който “доукрасява” биографията й, Мая получава съвсем нов образ за пред света. Това е достатъчно, за да се впечатлят мениджърите на голяма козметична компания, които й предлагат страхотна работа с множество мечтани привилегии – шикозен апартамент, просторен офис, кредитни карти. Това е вторият шанс, от който Мая се нуждае, за да докаже своя истински талант.

“Втори шанс” ще вдъхне увереност на всички, които знаят, че са достатъчно добри, но нещо не им достига, за да успеят. Единствената пречка пред себе си сме самите ние и непримиримият дух на Дженифър Лопес ще ни усмихне и вдъхнови за едно по-щастливо и задоволително бъдеще.

Историята се развива в Ню Йорк и е с продължителност 103 минути, след които ще ви остане страхотно чувство. Режисьор е Питър Сегал, познат с работата си по “50 първи срещи” и “Умирай умно”.

“Втори шанс” е във всички киносалони в страната от 14 декември - разпространява “Лента”.

“Лента” е марката, с която Нова Броудкастинг Груп навлезе на пазара на киноразпространението в България. Подробна информация за заглавията, разпространявани от “Лента”, можете да намерите на уебсайта на компанията.