Възможно ли е изборите у нас да се спечелят благодарение на социалните мрежи?
Факт е, че социалните медии, и не само Фейсбук, ще бъдат използвани много активно в предизборната кампания. Това се случи преди две години, случи се и преди четири години. Но сега има много повече потребители в България, много повече разбират как могат да си направят промоция, как могат да споделят своите идеи. Така или иначе, много от политическите кандидати в момента разчитат на социалните медии, за да могат да споделят своите платформи. Това заяви Максим Бехар в студиото на \"Здравей, България\".
Пиар експертът отбеляза, че нито един от кандидатите не го прави. \"Ако някой си направи труда да разгледа профилите на кандидатите за президент във Фейсбук, много лесно може да види, че тези профили приличат на едни ведомствени стенвестници, в които пише кандидатът за президент ще посети площада на еди-кое си село, ще беседва с еди-кои си граждани и селяни и нищо повече\", критикува Максим Бехар кандидатите за президент.
Според Максим Бехар, социалните медии са по-влиятелни от вестниците, вестниците, радиата и телевизиите дори. Основната причина за това е, че те са интерактивни. Според пиар експертът, предизборната кампания вече е в социалните медии, макар и да не се случва много професионално, и допълни, че тя няма работа на площада.
\"Има много бъдеще в социалните медии. Твърдя, че те ще повлияят до голяма степен на изборите, ако могат обаче да бъдат управлявани професионално от кандидатите\", заключи Максим Бехар.
Цялото гостуване на Максим Бехар в «Здравей, България» може да намерите във видеото.