Компанията ще сменя философията и логото си

Икономическата криза създаде сериозни проблеми и на телекомуникационния пазар у нас. На фона на това един от водещите мобилни оператори у нас – М-тел, започна масирана кампания за промяна на своята идентичност - от философията на компанията за работата с клиенти, до логото.


Според компанията, новото й лого е препратка към знака за безкрайност.


А философията залага на парвилото, че клиентът е най-важен. Той не се интересува от тайната на технологията и иска просто да натисне копчето на телефона. С новите визия и философия, компанията иска да утвърди позициите си на телекомуникационния пазар. Който е поредният сектор в България, зсегнат от кризата.


За съжаление от 2-3 години отчитаме намаление на приходите, а и на печалбата. Две са основните причини за това. Първата - потребрението се свива. Логично българите се опитват да пестят от всичко. Такова е положението на телекомуникационния пазар навсякъде. Второ - европейските изисквания които трябва да покриваме”, заяви изпълнителния директор на компанията Андреас Майерхофер.


Става въпрос за изискванията за преносимост на номерата, както и ограниченията в цените на роуминга, които брюксел налага за всички държави членки.


Повече информация гледайте във видеото.